Zberezne
 SeX JesT JaK MaX FactoR - PolecanY PrzeZ ProfesjonalistóW
 
 Kochanie, gdy Cie tylko widze, to sie własnych myśli wstydze...
 
 Potrzebny mi masaż, delikatny, najlepiej ustami...
 
 Zły sex jest lepszy niż dobry dzień w pracy!
 
 ...::potrzebuje okladu z jedrnych piersi::...
 
 Ciało zanurzone w ciele daje przyjemności wiele !!!
 
 Prawo Ohma: Cialo rzucone na loze traci na oporze
 
 Im Wyzej Od Kolana Tym Napiecie Rosnie A opor Maleje
 
 moją obecność na gadu gadu sponsorują literki S, E, X i cyfra 69
 
 Język-organ seksualny,zdegradowany jedynie do funkcji mówienia...
 
 weź do buzi i włącz ssanie to na pewno mi stanie
 
 Nie otwieraj ust, bo ci spadnie biust.
 
 no i teraz tylko czekac i alimenty
 
 Badz wesoły, energiczny jak wibrator elektryczny.
 
 Piękna kobieta jest rzeką, w której toną mędrcy
 
 Zycie jest jeden wielki orgazm...
 
 Kobieta potwór Mały ale otwór Ma doskonały..
 
 Nic rady ojca, przestrogi matki, gdy mam przed sobą jej pośladki.
 
 Sex przez prezerwatywe to tak jak lizać Lizaka przez papierek :]]
 
 *+>Ty mI ObCiĄgNiEsZ KuRtKe a Ja Ci rOzCiĄGnE RęKaWiCzKe<=*
 
 Rozkosz nie zawsze musi byc grzechem
 
 obliż mi loda będzie zgoda
 
 Wyliż mi cipke,a ja ci fiutka bedzie z nas para wesolutka
 
 Lizaka wkładasz do buzi a fiuta do mmmmmm
 
 
 
 Z/W w sypialni zwiedzam z kolegą łóżko
 
 JEstem rozgrzana możesz to wykorzystać ,padnij na kolana i wsadz mi banana
 
 Zrób mi loda bedzie zgoda!!!!!
 
 Ty i Ja nas dwoje zrobimy robote bedzie nas Troje
 
 Brak sexu powoduje problemy w czytaniu
 
 -= mUsIsZ pOcZuC tO... sZpRiTe, sZpRiTe... oGoL sObIe sWa cHiQiTe.. =-
 
 >> NiE LiCzY SiĘ DłuGoŚć PrZyRoDzEnIa, LeCz TeChNiKa PIERDOLENIAAA <<
 
 JAK SOBIE POŚCIELESZ........... TO NIE ZAWOŁAJ
 
 No chodź, chodź ze mną do łóżka ja będę w Tobie, Ty będziesz we mnie..
 
 kobieta jest jak choroba !!! trzeba iść z nia do łóżka-={ gacek }=-
 W największej ma cenie - Pieprzenie.
 
 Nic rady ojca, przestrogi matki, gdy mam przed sobą jej pośladki.
 
 Byłaś wtedy wieq mej córki miałas w nosku piękne dziurki
 
 CYcki Styrczą!Penis Stoi..! Będziecie sie Kochać w stalowej zbroji
 
 Gdy kobieta chcice ma ruchnij ją raz albo sześć
 
 Duze cycki Mały rozum.. a na Cipce...?
 
 Kobieta potwór Mały ale otwór Ma doskonały..!!!!
 
 Czy seX cie nie nudzi.. :|? Lepiej Zwal Se konia TO CIE POBUDZI!!!
 
 Jeśli nosisz okulary TO znaczy ześ podziwiał fajne szpary..!
 
 Jeżeli Laska Daje DUpy To znaczy Że kawał z niej Dziewuchy..!!
 
 Cipki Lubie Gdy sa Ogolone, umyte bo wtedy wsadzam swoja pyte
 
 Laski Lubią LOdy, My Lubimy MInetki takie to z nas Tandetki..:(
 
 Ucz się na błędach rodziców... używaj prezerwatyw
 
 O skuteczności wakacyjnych rycerzy świadczą wrześniowe kolejki do gine
 
 Zycie jest jeden wielki orgazm...
 
 Sprzodu plecy z tylu plecy Pan Bóg stworzył ją dla checy
 
 Daje dupy robi lody to znaczy ze robi to dla ochlody!!
 
 LUbie Kobiety Lubie dziewuchy.. ale tylko do poduchy...
 
 Jedna Lubi Druga Nie possac pyte co drugi dzien..:)
 
 Lubie otwory ale nie lubie wciskac pyty w potwory..
 
 Czy lubusz czy nie i tak polubisz dziwko mnie..
 
 moja cipka to nie beczka-nie zakisisz OGÓRECZKA:):)!!!
 
 HEJ co masz na brodzie . Sperme po wczorajszym lodzie
 
 Sex to zdrowie puki matka się nie dowie?
 
 Nic ci z teko zes jest piekny jaka laski leca tylko na Bemki
 
 erotyke w glowie mam bo w filmach porno sobie gram
 
 wsadź mi, wsadź mi...I wanna feel your body
 
 Chcesz mnieć wytrysk dwu metrowy pij codziennie jogurt zdrowy
 
 LoVe !s NamE, SeX !s GamE, ForGet The NamE, PlaY thE GamE
 
 Poliż go prosze sex na ostro będziemy mieli dziecko...siurak oo je!!!!
 
 Zimny jogurt w dzień upalny wzmaga popęd seksualny
 
 Mam PoMySł... Ja Cie W dUpĘ a Ty Mi LoDa:D:D:P <lol2>
 
 Nie wal konia nigdy w wannie bo ci sperma w oko wpadnie ))))
 
 :D:D DaJ Mi DuPy, Za TaLeRz ZuPy<hahaha>:]
 
 Rzekła lilia do motyla: - Nikt nie patrzy, niech pan zapyla!
 Gdy kobieta chcice ma ruchnij ją raz albo sześć
 
 Duze cycki Mały rozum.. a na Cipce...?
 
 Kobieta potwór Mały ale otwór Ma doskonały..!!!!
 
 Czy seX cie nie nudzi.. :|? Lepiej Zwal Se konia TO CIE POBUDZI!!!
 
 Jeśli nosisz okulary TO znaczy ześ podziwiał fajne szpary..!
 
 Jeżeli Laska Daje DUpy To znaczy Że kawał z niej Dziewuchy..!!
 
 Cipki Lubie Gdy sa Ogolone, umyte bo wtedy wsadzam swoja pyte
 
 Laski Lubią LOdy, My Lubimy MInetki takie to z nas Tandetki..:(
 
 Ucz się na błędach rodziców... używaj prezerwatyw
 
 O skuteczności wakacyjnych rycerzy świadczą wrześniowe kolejki do gine
 
 Zycie jest jeden wielki orgazm...
 
 Sprzodu plecy z tylu plecy Pan Bóg stworzył dla checy
 
 Daje dupy robi lody to znaczy ze robi to dla ochlody!!
 
 LUbie Kobiety Lubie dziewuchy.. ale tylko do poduchy...
 
 Jedna Lubi Druga Nie possac pyte co drugi dzien..:)
 
 Lubie otwory ale nie lubie wciskac pyty w potwory..
 
 Czy lubusz czy nie i tak polubisz dziwko mnie..
 
 Rece masz do tego zebyc ponaciagac napleta swojego...
 
 Jak KOchac to Ksiezniczke a nie jakas Robotniczke...
 
 Jezeli grasz na Flecie to zagraj na moim naplecie:)
 
 erotyke w glowie mam bo w filmach porno sobie gram
 
 KIedy lubisz sex.. to dobrze bo sex odmladza...
 
 lubi dawac dupy bo jej choby to dupodajstwo
 
 taka chcice na ciebie mam ze fiut mi uciekl z mych bram..
 
 Erotyka to taka polityka co w calym dziury szuka...
 
 Erotomani to tak jak narkomania musi wziac bo nie przezyje...
 
 Najlepsza erotyka to jest u pana Zdzicha...
 
 Erotyczne zabawki mam np.viblator itp.. i co ja zrobic z tym mam
 
 byl przystojny byl piekni i glodki lecz chcial tylko mojej cnotki
 
 ten co szczecicia w milosc nie ma ten go szuka w pornografi..
 
 Nic ci z teko zes jest piekny jaka laski leca tylko na Bemki
 
 Rzekła lilia do motyla: - Nikt nie patrzy, niech pan zapyla!
 
 Kiedy przechodzi ładna dziewczyna, Zaraz mi Amor łuk napina.
 
 Jacek jest jak przytulanka - każdą weźmie na kolanka.
 
 Kto rano wstaje, temu penis staje.
 mi się podobają kurwyi dziwki
 
 ~Ciało puszczone raz,puszcza sie cały czas...:)~
 
 chce sie z Toba bzykac P
 
 ....dwa pierwiaski maja sie uzupełniać kobieta + mężczyzna= PEŁNIA
 
 mam cie w pipie mam cie w huju ty moj misiaku
 
 mam zgrabna cipeczke gotowa do wziecia nr gg 7502274 piszcie !!!!!!
 
 sex to zdrowie kazdy ci to powie
 
 Nudzi mi się... Kto mnie wyrucha?? Zrobię Ci loda kochanie :O
 
 zdejmij majtki to bedziemy sie calowac
 
 pod prysznicem coś tam pluska to kaczyński myje tuska
 
 pchaj oooooo tak tak głębiej głębiej aż ci huj stanie
 
 Zrob mi loda Mmm....:)
 
 Sex jest jak Kite-Kat, są powody do mruczenia..
 
 O Ale ona ma dziurke.........
 
 Sex to zdrowie, każdy Polak ci to powie!!!!
 
 bonk jest jak bonk i nikt tego nie zmieni
 
 sex to jest moje drugie imie
 
 Kiedy miałam lat 15 nie wiedziałam co to świat on mnie ściskał i całował, a ja mu nie chciałam dać..Oj daj daj daj, oj dupy daj!!!!!
 
 BrAt BrAtA W dUpE ChArAtA
 
 cipka goła ogolona.,<>
 
 Och!! wsadz mi penisa w pochwe!! niech go czuje!!
 
 seks jest jak wc ruchasz bo musisz
 
 mam trzy latka trzy i pół nimam cnoty już od roczku bo usiadłam se na smoczku
 
 886436737 zadzwon teraz:)
 
 Im bardziej KOTA głaszczesz, tym bardziej OGON wznosi...
 
 jak masz chęć to se wkręć śrubkę w dupkę nr.5
 
 Kto nie ma brzucha ten kiepsko rucha....
 
 Sex to zdrowie puki Ojciec się nie dowie. ;]
 
 cipki masz komu je dasz-dla mnie napewno żebym chodził sztewno
 
 mała mi wyliż mi będzie dobrze mi
 
 SEX to samo zdrowie, j awłaśnie to robiłam. I dziecko urodziłam.
 
 PRL-Pedały Ruchają Lesbijki
 
 MiŁość z MIŁości...cZY sEKs Z PRZYjemnOsCi...??
 
 Ruch to zdrowie, wiec sie ruchajmy:)
 
 prawo Ohma: im wiśkszy opór tym mniejsza przyjemność
Ankieta
 


Jak wam się podoba ta Strona ???
1
2
3
4
5
6

(Pokaż wyniki)


Reklama
 
Jaki Czas Juz tu jestes ...
 
licznik czsu odwiedzin

Jesteś już:

0:00:00
Zegar
 
Gra ktora zarabia (reklama)
 
 
Dzisiaj stronę odwiedziło już 23546 odwiedzającyDziękuję
=> Chcesz darmową stronę ? Kliknij tutaj! <=